OTRAS BOCAS

Les putes receptes de la iaia

Les putes receptes de la iaia


La iaia, autora del blog Les putes receptes de la iaia


¿On convidaries a menjar al Sr. Boca?
Bé, convidar, lo que es diu convidar, el convidaria a menjar a casa, perquè amb el collons de pensió de merda que et paguen aquesta colla de malparits no dóna per gaire invents l’assunto. Ara, si em fas dir un lloc que m’agradi, amb l’Antònio, quan anavem a Barcelona, havíem anat a Can Culleretes, al Gòtic, que ho fan molt bé i hi ha, almenys abans -ara fa molt anys que no hi vaig-, una gent Molt maca. Una cosa molt de casa.

¿Per què?
Ai mira, perquè a casa sempre hem estat de cuina tradicional, tu. Que a mi ja m’agraden aquestes coses noves que inventen els xefs aquetos, però on hi hagi uns canalons ben parits, que s’hi aparti la resta. A més, em van dir que és dels restaurants més antics de la ciutat, i collons, a una li agrada que les coses aguantin. Mira’m a mi.

¿Per quina altre ocasió el recomanaries?
Jo ho recomanaria sempre si ets una mica d’ànima gorda. Mira que el meu home era de menjar, i mai va sortir amb gana, tu. Un ha d’anar ben alimentat, collons.

file_13274018646702

Responder

